GÅRDAGEN

Igår var jag med Lea, vi var i stan och jag hittade ett nagellack på H&M för 10:-, haha hade inte speciellt mycket pengar för tillfället... Vi hade i alla fall mysigt och Lea hittade två tröjor. Efter det åkte vi till Lea och såg Återträffen, den var ganska bra men verkligen värd att se. Dock lite mer "vuxen-film". Den var intressant kan man väl säga. Hade i alla fall väääldigt mysigt igår och så. 
Imorse var det sen morgon som vanligt, haha skulle inte orka gå upp tidigt på måndagar, jag har vant mig vid 9.20 så please don't change it! Sitter och pluggar till biologi-prov imorgon (weyy) så det får bli lite kortis det här, kraaam!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!