LIGHTS IN THE DARK

 
Dagen var kort, som vanligt. Ganska skönt dock, äntligen helg efter en (halv) skolvecka. Haha! 
Imorgon är det fotbollsträning, väldigt roligt efter mitt lilla avbrott. Sen fyller minsta kusinen år imorgon också så vi ska dit och fika lite, på söndag gör jag nog något med Nicole. Lugn helg ändå! :)
 
Har även fått ett nytt skrivbord (farfars gamla). Det är vitt och myckeeet större, jätteskönt! Det blåser ganska mycket om kollar ut genom fönstret och jag måste säga att jag inte tror att detta snöslask som har lagt sig blir speciellt långvarigt... Lite tråkigt ändå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!