LITEN SPONTAN

                
En bild mamma tog på mig för säkert en månad sen, men jag scrollade igenom lite bilder idag och hittade den här. :)
 
Var på brors fotbollscup idag, det gick faktiskt bra för dem. Imorgon är det slutspel, men jag tror inte jag följer med, i så fall skulle jag ha satt mig i bilen på väg till Botkyrka klockan 7.45 ungefär, haha, inte min grej... Jag är mer nattuggla än morgonmänniska om man säger så! :)
Har även lånat ett par böcker om London idag så jag tänkte läsa på lite extra. Vet en del saker att göra där och så, men bara lite extra fakta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!