MIN BABE

Haha, tog såklart fel på Ebbas hemkomst, men idag kom hon. Imorse, faktiskt. 
Ska bli jättekul att se henne igen! Hon är säkert superbrun och har jetlag, men hon kommer i alla fall till skolan imorgon! :)
 
Dagen var... speciell.
Näst första lektionen, NO, gick åt till att dissekera bläckfiskar. Sen skulle vi skära dem i bitar och fritera, haha! Men i slutet av lektionen blev jag i alla fall svimfärdig, yr, spyfärdig. Yes, you may know the feeling... Fick i alla fall ta mig ner till skolsyster och vila en stund. Trots allt så känns det bättre nu, så det har varit lite upp och ner kan man väl säga. 
Ska göra lite läxa nu och gå och lägga mig pretty early today, så kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!