NAILS

Hade lite kul när jag målade naglarna vid jul, så det blev lite special.
 
Hej, vårt nätverk har legat nere så därför har jag inte bloggat...
Jag tror att jag kanske ändå inte lägger upp alla julklappar osv, på grund av att jag inte orkar, haha! Men i alla fall, nyår firades i all stillhet hemma med familjen och sen vid tolvslaget gick vi över till några grannar, ni ska få bilder. 
Är i alla fall lite förkyld så jag är hemma och kollar på Harry Potter - standard - och imorgon ska jag till Ella, slapparlov, haha! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!