SNÖ?

Okej.
 
Imorse när jag tittade ut genom fönstret kändes något väääldigt fel. Träden var inte gröna, de var vita... Snön hade lagt sig som en storstor massa. Jag tänkte, såklart, gå ut och fota ganska snart. Så bilder kommer väl i eftermiddag/imorgon. 
Runt två ska vi till kusinen som fyller 1 år, haha liiiten. 
Till det bästa. Idag körde jag en och en halv timme fotboll! Jag har inte spelat sen innan höstlovet och åh va skönt/kul/roligt/osv det var! Real loveee<3
Nothing more to say, hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!