STÄDNING

Hej alla! Kör stooor-städning nu. Rensar ur alla lådor för att plocka bort det som inte behövs och få det lite fint osv, bra början på nyårslöftet också! :) Passar samtidigt på att leta efter en del saker, exempelvis ett mobilskal, haha!
Idag var jag hemma med bror och syster, mamma och pappa jobbade det var väl lungt, gjorde storlunch då vi hade lite grannar över också :)
Var med Ella igår. Det blev teve, promenad, fika i Forum och ännu mer teve, haha, slappardag. Men vi pratade lite och bara hade mysigt. Har i alla fall haft ett bra jullov än så länge. Imorgon blir det julgransplundring samt middag med faster (som annars bor i Holland, så weyy). Måste också börja komma tillbaka till vanliga sovtider och inte sova till elva varje dag, haha. Brukar aldrig sova 9-12 timmar som jag gör nu, men jag må säga att det är riktigt skönt! Nu blir det nog myskväll + mer städning, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!