TOLFTE JANUARI TVÅTUSENFJORTON

Dagen inleddes med en timme på Friskis & Svettis, ett vanligt gympa-pass med mamma. Sen var det hem och äta frukost – jag vara nätt och jämnt vaken när vi stack iväg till Friskis, haha. Frukosten bestod av fralla och apelsinjuice. Jag älskar apelsin och allt som har med det att göra. Haha, det är nog min absoluta favoritfrukt, kanske med undantag från clementin/satsumas/mandarin, men det är nästan samma sak...
Sen åkte vi till ett badhus med några, ganska mysigt. Dock var det sjuuukt mycket folk och då var det ändå inte så mycket som det brukar vara på söndagar under vintern. 
Vi kom hem runt fem, då kom pappa och bror som hade varit och sett The Hobbit 2 på bio och så åkte vi och åt på Texas Longhorn Steak House. Det blev en Smokehouse Burger, burgare med bacon, cheddar och massa sallad, gottgott! Yes, det var nog min dag, hoppas ni har haft en lika bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!