Gallerian

Idag var man alltså med bästaste i Gallerian!
 
Nu har jag lite julklappar fixade och så. Great, känns bra! Mamma, pappa, lillebror, lillasyster och faster har jag fixat till! 
 
Vilket som så har jag haft en trevlig dag, fram till slutet...
 
Vi möttes vid Slussen, tog oss därifrån vidare till Gallerian. Vi började på Hollister och sen tog vi oss vidare i Gallerian, bit för bit. Vi kollade lite av det mesta, bland annat H&M, BR leksaker och the Body Shop... Vi fikade lite och så.
 
Så klart skulle man dock vara klantig när man väl kommit till Slussen och ska springa till bussen. Jag sprang förbi några och snubblade då på trottoar-kanten och föll rakt ner i slasket på vägen... -.-" Fick hjälp upp och inga julklappar skadades (huvudsaken). Dock fick jag ett blödande sår på handen och fick sitta med det tills jag kom hem. Då vart det ett lååångt bad som gällde...
 
Älskar dig, gumman! Du är mitt allt!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!